tisdag, november 29, 2005

And I must leave the night behind

Fortfarande ingen uppkoppling, men nu är jag i alla fall hemma igen.

Har inte direkt tid eller ork att skriva en massa om Madeira, men jag hade i alla fall trevligt och jag hade inte haft något emot 22 grader här i Sverige också.

Pratade med Dennis, och han föreslog att vi sticker och ser fenomenala DragonForce när de spelar som förband till inte-så-pjåkiga Edguy på Arenan den första Mars. Idén uppskattades, och jag hänger på.


F.ö. är det nog mer än en "Liten förälskelse". Jag tror jag tar och ändrar det till "Medelstor förälskelse istället", särskilt när jag betänker hur länge den ändå hängt kvar. Jag känner för att prata med någon, för jag tror jag behöver bolla lite tankar om jag ska kunna få dem ur huvudet, men det är knepigt när jag inte har någon uppkoppling, och därmed begränsad kontakt med omvärlden. Egentligen borde jag antagligen prata med Henne också, för att göra mig säker på att hon inte är interesserad, så att jag lättare kan komma över henne. Den metoden har som sagt fungerat förut, men än så länge har jag inte haft tillfälle, och egentligen inte heller ork, att prata med henne.

Shit piss fuck

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer läsa det här efter det hänt; men jag tänker fråga dig om saken imorgon. ^^

Nyllet sa...

Jag kan knappt bärga mig ;P

Anonym sa...

Beträffande konsert så uppskattas det även att du uppskattar förslaget, sen Sonata Arctica i april? låter det frestande?

Nyllet sa...

Yessir