måndag, februari 13, 2006

Another day goes by

Another day goes by
And I don't understand or know the reasons why

I'm looking for a change in life
But another day goes by


Inte hänt så värst mycket de senaste dagarna. Jag firades av släkten i lördags, och fick i princip bara pengar, samt en jacka av mormor och ett dryckesspel av min moster. Jag börjar tro att släkten konspirerar för att få mig att fastna för alkohol.

Räknar med ordna någonsorts artonårsfirande med alla vänner som orkar dyka upp. Första eller sista helgen på lovet, så runt den 25:e eller runt den 4:de, lördagar båda två. Antingen ha det på fredag eller lördag, beroende på vad som funkar bäst för folk, eller helt enkelt köra vidare över natten. Jag har alltid föredragit natten framför dagen ändå :)

Förövrigt har jag kommit över de senaste månadernas bilder från familjens digitalkamera, så räkna med bilder på mig när jag firar jul, bekantar mig med katten eller semestrar på Madeira.













Nyllet sover, på Madeira. Tittar man noga ser man
Manhattan is my beat, och Låt den rätte komma in ligga i hyllan, bara så ni vet. F.ö. har jag en t-shirt i handen, vilket tyder på att jag faktiskt var påväg att kliva upp.











Nyllet och Silva. Nyllet nyss hemkommen från Fru Lärkas Julgästabud, och katten precis inflyttad.


Another day goes by
And I don't understand and I don't pretend to try
I wanna change my life
But another day goes by

Inga kommentarer: