måndag, juli 03, 2006

Leave me hanging upside down

Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva någonting, men jag kanske får ihop ett mer komplett inlägg imorgon.

Jag är tillbaka från MK. Oturligt nog är jag inte alls i stånd att åka iväg och LAN:a idag, som jag planerade, för jag har knappt några fötter kvar, förkylning, feber och är i största allmänhet trött. Dessutom är det rätt trevligt att sitta här och minnas Tirad-stämningen. För det var riktigt, riktigt äg, helt enkelt. Jag har ingen kamera, så jag har inga bilder att leta upp, men den som är nyfiken kan ju kolla Enhörningens bildarkiv, eller kika i Amandas blogg istället (kolla efter Pyrets blogg bland länkarna till höger).

Oandra sidan kanske jag släpar mig till LAN imorgon istället. Bara jag får lite kraft och ork.

Jag har ett ganska blandade känslor just nu, men de flesta är jävligt trevliga.

Inga kommentarer: