tisdag, september 19, 2006

Cover your eyes in the pouring rain

Att gå sista året på gymnasiet är faktiskt rätt soft. Vi har ämnen som Filosofi och Psykologi, som båda två är både intressanta, lärorika och ganska slappa. Nå, i alla fall för mig som hatar att skriva men gillar att tänka. En lektion är slapp för mig om jag slipper lyfta en penna. Än så länge har jag jag klarat mig ganska bra ifrån pennor. Imorgon är dessutom filosofin inställd, så jag börjar först 12:05. Det är riktigt trevligt, det.

Katten är f.ö. sterilserad. Hon ska gå runt med en sådan där plasttratt i tio dagar och se ut som en lampskärm, ungefär. Silva själv tycker inte om det. Jag tog några bilder på henne, men har ännu inte orkat föra över dem.

Jag har också packat upp efter SeSP. Nu är det bara en ryggsäck kvar att tömma...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska jag tömma dig?!