måndag, februari 12, 2007

Do you like dreaming of things, so impossible?

Det här måste ju bli inlägg nummer 100 i den här bloggen. Duktigt, Nyllet! Vidare är jag nu nitton år gammal, och har famnen full med en kelsjuk katt som tycker är att det är fruktansvärt orättvist att jag inte fokuserar på henne.

Födelsedagen uppmärksammades som vanligt främst av släktingar, och jag fick en del pengar. Jag skulle känna mig ganska rik om det inte var för att jag måste betala en hel del lajv och boenden och sånt. Gotland och Ödesväv och grejs.

Idag blev det långpromenad med Stordal, det var svinkallt. Undra varför det heter svinkallt egentligen? Svin är inte så kalla. Kallt var det i alla fall. Innan dess satt vi och tittade på Anders och Måns. Inomhus. Det var destå varmare.

Nu vill jag ha sommaren 2007! Den borde vara ungefär som sommaren 2006, men med mer Lajv, mer Medeltidsvecka och mer hoppfulla norrländska ungdomar från 1600-talet, som slaktas brutalt av uppretade tyska bönder. Som Röda Brigaden.

11 kommentarer:

Reon sa...

Vi är så grymt erotiska på den där bilden! ^^

Nyllet sa...

Alla gillar Männ™ i uniform!

Sonja sa...

Höy, grattis på födelsedagen i efterskott! Och, ja, ni ser mycket erotiska ut. Jag borde bott mer på Skokloster. Stiliga herrar!!

Nyllet sa...

Männ™ i Uniform för vinsten ^^

Martin sa...

Må sommaren anno 2007 bli minst lika mustig som den gångna! Låt oss smeka varandra, med ost, och lik!

Vem är ost.blogspot.com föresten?

Nyllet sa...

Det vet bara Gudarna, Silverföljet och en äldre herre vid namn Herman.

Fruggot sa...

Jag misstänker att det vara Sonja.

Giv oss Der Sommar 2007, nu!

Nyllet sa...

Det misstänker du bara för att det är så

Märg sa...

Oh ja, sommaren 2007 lär bli den bästa någonsin! Vi skall smeka hela vårt avlånga ... land med lik!

Grattis i efterskott Nyllet. Nu är du stor pojke :)

Teapirate sa...

Tror jag missade att säga grattis? Well, grattis i efterskott! Jag är lite lätt avis på din sommar, ungefär som skokräm och partyhattar. Ha det fint!

Ludde sa...

Uh! Har ni spikat ett datum för att fira dig å Reon utan att säga till mig, eller skriver bara ingen överhuvudtaget i nylletforumet längre? :P

(För jag vill fan vara med. =(( )