tisdag, januari 10, 2006

And the flame of youth not ending

Ah, ett slappt jullov, där jag tagit chansen att skita i allt skolarbete som jag borde ha gjort. Nåja, det är inget viktigt. Jag får ta och göra lite av de första imorgon eftermiddag, när jag kommer hem från årets första skoldag, vilket f.ö. också blir den första skoldagen på över tio år som jag har glasögon.

Få se... Fick en ny mobil i julklapp, eller skrev jag det i det förra inlägget?
Internet fungerar igen, och telefonen också. De fungerar altså samtidigt, vilket var väääldigt länge sedan sist...

Jag borde ägnat lovet åt att skriva klart min dystra ballad om Björn Silver svårigheter, vilken ser ut att bli skitbra, men jag orkade inte. Jag borde skrivit bakgrundshistorian till Tid av Oro, men jag kände inte för det. Istället blev det våldsamma datorspel och LAN, mycket av båda, faktiskt. När jag fått nätverket här hemma att fungera så ska jag se till att lägga upp lite fina bilder från Madeira och sånt. Finns många bra ego-bilder att hämta på datorn på nedervåningen.

Mer... Få se... Jag borde antagligen sova nu, eftersom jag ska upp tidigt imorgon, men sova är liksom inte min grej.

Silvermötet! Just det; Det blev inte jätteroligt, men det var väl inte heller väntat. Hade vi velat ha roligt så hade vi bara bjudit in de människor vi kände bäst. Nu kom istället alla, och man kan inte ha roligt med tio personer man aldrig träffat. Jag kan i alla fall inte det, för jag är asocial. För hoppningsvis hade de trevligt ändå, och förhoppningsvis känner alla varandra lite bättre.

Möf.

Inga kommentarer: