lördag, juni 17, 2006

I hear sound echo in the emptiness

Jag fick lust att blogga idag också. Det måste vara all alternativ-emo-rock-punk som för tillfället lyssnas på av mig. Det inspirerar till bloggande. Oturligt nog tror jag att jag skrev ner allt intressant igår, och det finns inte direkt någonting att tillägga idag. Idag gick nämligen mest åt till att fira sommarlovet, genom att göra absolut ingenting. Well, ok, jag satt lite vid datorn och lirade Hitman: Blood Money och nu sitter jag och bloggar, men det var typ allt.

Nu känns det som om det verkligen inte finns något mer att skriva. Jag känner för att vara social nu. Hm. Jag får se till att dra med Marth-man och fixa tyg snarast möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, wee för multibloggande, men att känna för att vara social? du borde skämmas..

Nyllet sa...

Ja, jag känner mig... smutsig.