tisdag, januari 30, 2007

In my mind, a heart, a lesson to learn

Det är liksom hög tid att uppdatera bloggen, och jag känner för att uppdatera bloggen, men det är sent som tusan. Jag antar att jag uppdaterar ändå. Jag är helt enkelt inte så smart. Upp 07:30 imorgon, liksom... Blä.

Helgen var ytterst trevlig. Först åker man direkt till Norrtälje efter skolan och hänger med Nico och Arleskär ett tag, båda trevliga människor, innan man drar vidare till jaktstugan vid Porshanken för öl, irländska kampvisor och schlagerlåtar. Och när man vaknar igen i stugan så var det en hel dags lajvande med allmänt roligt folk. Lite som vampyrlajvet, som också var trevligt, men som jag missade att blogga om. Det borde jag gjort. Bilder finns dock här.



The way your hair swings over your eyes
The motor in my head turns
Wanting you for such a long time
In my mind, a heart, a lesson to learn


Musikaliskt har det varit en vecka med Fall Out Boys nya platta, New Found Glory, Boys Like Girls, Boxcar Racer, The Chieftains, mer Thursday och så har jag undersökt Cute Is What We Aim For, The Used och Senses Fail. Har dock inte bildat någon uppfattning än.

På känslofronten är det tyst och stilla. Lite sådär allmänt Kallt och Tomt, tror jag.
Drägg- och ET-möte på lördag. Inte dumt, jag behöver träffa galningarna.

4 kommentarer:

Halte Penning sa...

Yeah, galningarna behöver vi allihopa. När bytte du förresten namn på din blogg? Fräscht!

Nyllet sa...

Igår kväll, efter att jag skrivit i bloggen.

Anonym sa...

men wtf? Varför kontaktas inte mig när det är kul möten och liknanden. Jag vill också lajva! MÖP!

Nyllet sa...

På de senaste mötena har jag varit inbjuden, och det är oartigt att ta med sig gäster när man är bjuden själv. Häng med på lördagens möte.