fredag, januari 05, 2007

I think somebody loved me once

Just nu sitter jag ganska trött på ett LAN och funderar på vad jag ska hitta på nu. Troligen ska jag få någon att hänga på och lira våldsamma spel. Sånt är kul.

Öh... Jag kommer verkligen inte på något vettigt att skriva just nu, men så är klockan 05:33 också. Och jag har inte precis sovit bra någon natt, även om jag sovit åtminstone några timmar varje natt. Jag vill inte vara alltför genomtrött på Vampyrernas Möte 5... Jag kommer nog vara ganska trött där ändå.

Just nu vore det trevligt med en dusch. Mm... Jo, det vore inte illa alls.

Och så hittade jag mer Saves The Day. Saves The Day är nog inte så illa, trots allt.

Walking to the water
Standing on the bank
Staring at my reflection
Oh my god, I look pathetic tonight

Well, guess what now
Diving in this river
Fishing out my heart

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men, jag är ju kär i dig Nyllet!

Nyllet sa...

Det är så sant som det är sagt!

Nfreak sa...

Men ett trevligt LAN var det ^^

Nyllet sa...

Minst sagt! Mycket trevligt!