onsdag, augusti 24, 2005

Skolstart och Lajvplannering




Nu närmar sig Drakgrottan och Korpens Skri, och i vanlig ordning har halva gruppen fortfarande inte betalat. Suck. Nåja, det är i alla fall deras eget problem...

Skolstarten har varit förvånandsvärt smärtfri. Jag börjar kanske bli van, för det fanns en tid så jag skulle börjat skrika för flera veckor sedan...

Sommaren är slut, men det var i alla fall en lyckad sommar, även om det mest var slappande hela tiden... Passar på att lägga upp lite bilder från denna härliga sommar. Bilder på mig, såklart, för det här är min blogg, och ingen kan stoppa min hybris här! Mwohahaha. Bilderna tagna av Amanda och Anja, och beskurna av mig för att bara innehålla mig. Och Martin. Men Martin är trots allt en dresserad slav som ser till att jag inte glömmer bort att äta och sånt, så han är mer av ett verktyg än en människa.

Take your time, baby
Your blood needs slowing down.
Breach your soul to reach yourself before you gloom
Reflection of fear makes shadow of nothing
Shadow of nothing.

You still are blind
If you see a winding road,
'Cause there's always a straight way to the point you see


Intriger påväg! Snart, altså...





EDIT: Jag behöver en kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar att jag hade en Martin aka dresserad slav jag med.

Nyllet sa...

Han är användbar till mycket. Just nu använder jag honom som bokstöd.