fredag, augusti 19, 2005

Tidsförvirring och Tidsbrist

Hej och hå... Då var mötet med lajvgruppen avklarat. Blev inte så mycket pratande om lajvet, men det var inte heller det som var tanken. Hela idén var att folk skulle lära känna varandra lite bättre, så att det är lättare att lajva avslappnat.

Nåja, det blev väl halvt-kaos, men det fungerade i alla fall, även om jag var vaken 42 timmar i sträck. Nåja; Det har jag varit förut.

A lame song to love
That I scream
Up to the stars above
A lame song to you

Lovet närmar sig sitt slut, men jag har inte hunnit få panik än. Oandra sidan är skolan inte lika jobbig som förr, och i början av September blir det till att åka iväg till Drakgrottan och Korpens Skri, och det lär naturligtvis bli roligt. Förhoppningsvis är jag inte gruppledare för en större grupp än jag kan hantera... Nåja, jag är duktig på att skylla ifrån mig på andra.

Har faktiskt varit duktig och skrivit intriger. Så det så. Klar med typ... en tiondel av arbetet inför lajvet, eller något sådant. Jaja, bara att hugga in igen... Det är ett hårt jobb; Men någon måste göra det, och alla andra är lata eller har helt enkelt bättre saker för sig än att sitta och skriva flera timmar om dagen ;P

Inga kommentarer: