lördag, juli 30, 2005

...och tiden fortsätter gå

Jag har inte riktigt kännt för att skriva på ett tag. Jag känner inte riktigt för att skriva nu heller. Så jag skriver bara av mig lite så att jag inte ska känna mig skyldig varje gång jag kikar här.

Sen MK har inte så mycket hänt. Hade huset för mig själv en vecka, det händer inte ofta, och ägnade den tiden åt att glo på anime och äta uppvärmd färdiglagad mat. Mat är inte mig specialité.

Träffade Jörgen. Såg War of the Worlds (Nej; Världarnas Krig är en dålig titel. Punkt.)

Var förbi Skokloster med Granfärg och Marth-man. Tydligen var inte direkt någon på humör för att vara social, för ingen var särskilt social. Utom Alexej, men han kan ha varit full också. Det förefaller troligt. Träffade i alla fall Eldflugorna, om än inte särskilt mycket, och lite annat folk jag känner i olika grad; typ Martin och Alva. Synd att vi missade eldshowen.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag finner det ytterst otroligt att man skulle märka någon större skillnad på Alle om han är full lr inte...

Fler intriger ser vi fram emot =)

Nyllet sa...

Öh... Nej, jag tror faktiskt att det är omöjligt att upptäcka. Han var kanske full när jag pratade med honom... eller inte. Vem vet?

Intriger är alltid kul, särskilt den sorten som används på lajv ^^