söndag, juli 03, 2005

Iväg mot Musikanternas Kamp!


Om ganska precis tolv timmar åker jag härifrån för att docka med moderskeppet och resa iväg mot nya äventyr. Egentligen åker jag till Järva och kliver på bussen till Musikanternas Kamp, men det är inte riktigt lika coolt att säga. Jag och min galenskap har i alla fall packat ihop all packning som ska med (Nåja, jag har i alla fall packat allt jag kommer ihåg, jag har naturligtvis glömt en del. Annars vore det inte ett riktigt lajv). Hej och hå... Mat, sovplats och kläder är i alla fall fixat, och då brukar man överleva. Jag kommer ha ont i fötterna när jag kommer hem. Måste göra något för att göra stövlarna bekvämare... Nåja, de är i alla fall IN. Nåja, till alla mina trogna Bloggläsare (Båda två): Vi ses när jag kommer hem igen, den tionde. Tills dess får ni hålla till godo med den här fina bilden på mig när jag är på mitt allvarligaste humör.

EDIT: Den ena bloggläsaren träffar jag i och för sig redan imorgon och sedan hela veckan, men till Dennis; Vi ses den tionde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wohoo! *känner mig viktig*
Nu är du hemma igen och vi borde ses nån dag...

Nyllet sa...

Ja, det borde vi... Jag är lite upptagen några dagar, men vi ska nog kunna komma överens om något.