fredag, juli 01, 2005

Borde stressa, stressar inte

Snart är det iväg till Musikanternas Kamp! Har egentligen en del kvar att fixa, men det fixar jag sakta, sakta istället för att få det gjort. Jag kommer antagligen hamna på lajvområdet naken och utan pengar och mat, men det blir antagligen kul ändå.

Nu lycklig användare av Gmail, "You are currently using 49 MB (2%) of your 2348 MB", yeah! Kan fortfarande bjuda in 49 personer till, förresten. Skrik till om du vill ha massor av email-utrymme. Av någon mystisk anledning som jag inte hittat förklaring till blev också min Hotmail-inbox tio gånger större när jag skaffade Gmail. Dennis hade visst stött på samma fenomen. Mystiskt, men praktiskt.

Men in Hats äger

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag kommer antagligen hamna på lajvområdet naken och utan pengar"

Det är vid dessa tillfällen man är mycket lycklig över att inte lajva

Nyllet sa...

Det beror på hur många andra som också är nakna och utan pengar

Nyllet sa...

Skadeglädje är den enda sanna glädjen

Anonym sa...

Så sant så... (både och) ^^