måndag, september 26, 2005

But I'll be back again

Usch. Jag behöver mer helg. Sov bort halva lördagen, och resten av lördagen var jag trött. Var ganska pigg några timmar på kvällen, när jag hängde med Martin, Ahlberg och Eva, men piggnade egentligen till först när jag klev upp på söndagen. Vid 14:00. Har varit pigg men slö sedan dess. Räknar med att jag skulle må bra imorgon, om jag inte var tvungen att gå upp så förbannat tidigt...

I Remember losing hope
I Remember feeling low
I Remember all the feelings and the day they stopped

Förtillfället är det massor och åter massor av Our Lady Peace som gäller. Bästa sättet att lösa problem. Egentligen borde jag antagligen sova också, men jag känner mig äntligen pigg och kreativ, och det känner jag egentligen bara på söndagskvällar. Det är det bästa med lov; Chansen att känna sig pigg mer än några timmar... Bara en enda ledig dag extra gör stor skillnad. Då får man en hel dag som man inte känner sig som en zombie på.

What if I was there
And what if I was scared
I'm waiting for
And they're at my door
But I'll be back again
And I'll be back again


Nej, jag borde verkligen sova, antar jag. Men... För mycket tankar. För mycket känslor. För mycket... Har i alla fall lyckats pressa bort några av de sämre tankarna i mitt huvud. Nu är det mest stress inför de två lajven i Oktober. Måste se till att Martin verkligen kommer till På Färde IV och måste se till att jag kommer till Silverlajvet I...

Inga kommentarer: