tisdag, september 27, 2005

Sometimes I wish I just had something to say

Rubriken säger allt. Men jag tyckte att jag skulle skriva något glatt, för nu är på ganska bra humör. Dessutom övertalades jag av Anja. Jag är lättövertalad när jag själv vinner på det jag övertalas till och/eller det är en söt flicka som försöker övertala mig. Men... Öh... Jag kommer inte på så mycket. Det är av någon anledning lättare att skriva när man inte är på bra humör ^^

För den som undrar är jag i alla fall på ganska bra humör. Dessutom var jag ledig idag pågrund av byråkratiskt trassel på skolan. Resten av veckan har jag sovmorrnar. Jag kommer nog vara riktigt pigg och glad till helgen ^^





Nyllet på Natural History Museum, London, våren 2005. Det är en T-rex i bakgrunden, inte min syster. Lillasyster är bortklippt. På det sätter får jag all makt i bilden. Mwwohahahaha. Jag är mycket för det där med att vara envåldshärskare på fotografier. Då var jag ungefär lika glad som nu. Fast jag hade lite svårt att fokusera på alla trevliga sevärdheter. Var nämligen trött efter Vågskålen, och hade alla trevliga minnen från Vågskålen i huvudet. Vågskålen ägde. Drakgrottan ägde inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas den där ödlan bet av dig handen! :P

Nyllet sa...

Varför då? Jag gillar min hand. Jag gör mycket bra med den.

Vänta... Det där lät väldigt fel... Jag menar att jag skriver sånger och sånt med den.