söndag, maj 21, 2006

'Cause I'm a wishful thinker

My heart ticks in beat with these kids that I grew up with

Jag har i princip inte lyssnat på blink-182 sedan jag insåg att de låg lite väl överlägset först på listan över, av mig, mest spelade artister. Jag rotade fram dem igen idag. Det var antagligen dumt gjort, för nu kommer det bli svårt att lägga av. Nåja, det mesta har jag snudd på lyssnat sönder ändå. Men jag är lite nyfiken på Toms sidoprojekt, altså Box Car Racer och Angels and Airwaves.

Hade jag haft möjlighet att åka på Grevinnans Nya Rike så hade jag antagligen varit hemma ungefär nu, men så blev inte fallet. Istället visade det sig att Martin inte hade råd och Martin inte hade skjuts, och ärligt talat hade jag väl inte vare sig pengar, skjuts eller lust. Men ändå. Således gick den här helgen åt till att lira igenom Hitman Contracts och klia mig på näsan och annat mer eller mindre viktigt.

Förövrigt är det en sådan där kristen helg nu i veckan som innebär att jag är ledig. Jag gillar att vara ledig.

Jag borde antagligen gå iväg och läsa nu. Möjligen också sova. Man vet aldrig så noga med mig.


EDIT: Oj! Min weblog fyllde ett år häromdagen. Tiden går fort när man är rolig...

Inga kommentarer: