onsdag, maj 31, 2006

Come on, sweet catastrophe

Jag borde uppdatera lite oftare. Men jag har tydligen 1120 träffar ändå, och då räknas inte träffar från den här anslutningen.

Tydligen lajvmöte med resten av Stormbryggan på måndag, och sen är det typ lajv helgen efter det. Hej och hå. Och mindre än en månad till Musikanternas Kamp. Jag borde allvarligt börja fixa tyg och sånt, så slipper jag stressa. Alternativt betala någon annan för att stressa åt mig.

Efter en serie bankärenden har jag dessutom kommit över mina livsbesparingar och diverse pengar jag fick när jag döptes och föddes och sånt. Dessutom har jag tillgång till större delen av Föreningssparbankens halvt onödiga funktioner, som Telefonbanken och Internetbanken (Komplett med en sådan där skojig dosa för att kunna fixa ekonomiska överföringar över nätet). Dessutom har jag äntligen fixat Betalkort och ID-kort. Nu har jag en serie Viktiga Papper™, som tillsammans med mina avgångsbetyg från grundskolan, glasögonreceptet och högen från Pliktverket bildat en Hög med Viktiga Papper™. Dessa är placerade på ett mycket säkert ställe; Soffbordet i mitt rum. Jag tror att jag ska rensa ur lådan med actionfigurer jag inte rört sedan -96 och använda den som Låda för Viktiga Papper och Mindre Handeldsvapen™.

Senaste dagarna har gått åt till att klara Hitman: Blood Money (äg) och hjälpa folk med roller och anmälan till Musikanternas Kamp. Jag är en rätt hjälpsam jävel ibland.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan överväga att stressa åt dig, hur mycket är du villig att ge? ^^

Nyllet sa...

"Stressa" innebär i det här fallet "Sy"

Fruggot sa...

Och DET, det är hemskt. Det är sådant som kan få en man att bli galen och äta enorma mängder gelatin.

Nyllet sa...

Ja. Att stessa och göra kvinnliga saker som att sy, samtidigt, har drivet mången man till vansinne och gelatin.

Anonym sa...

Jag tycker du är duktig som hjälper med roller till MK. Dessutom borde jag fixa en riktig blogger, och inte snylta hemma hoss Eva. God Natt.

Nyllet sa...

Jodå, ibland är jag ganska duktig av mig. Hjälpa folk är lite av min hobby, och eftersom jag är nästan kär i Tiradkampanjen hjälper jag mer än gärna fler seriösa och trevliga människor att hitta dit.

Tillskillnad från Eleriakampanjen, där jag spelar en roll som speglar min seriösa och ansvarsfulla sida, får jag i Tiradkampanjen chans att istället spela en roll baserad på min lekfullare sida. Sånt gör kampanjen äg. Sånt och allt dansande och sjungande.