måndag, oktober 09, 2006

Always talking but I never say a lot

If people never did silly things, nothing intelligent would ever get done.
- Ludwig Wittgenstein




















Ilsken katt i plasttratt. En nyoperarad Silva surar på köksgolvet.

















En hundralapp i ett illa upplyst vardagsrum. Tänk om jag någonsin orkade lägg ner mer tid på fotografering. Tyvärr är jag en lat jävel, men glad ändå på något vis.


Apropå lat orkade jag inte hålla på att hålla i en loggbok för mitt projektarbete, så jag gjorde som jag alltid gör och startade en blogg istället. Jag misstänker starkt att jag är den enda på Röllingbyskolan som har en projektweblogg.

Always talking but I never say a lot
And I'll blow it if I get another shot
Because it seems like no matter what I've got
It feels like it's nothing
I feel like I'm nothing

Inga kommentarer: