tisdag, oktober 24, 2006

Loosely based on someone else's song

Det har blivit väldigt mycket Reel Big Fish senaste tiden. På fredag blir det DragonForce live, och sedan Vampyrmöte på lördagen och LAN söndag till måndag. Sen blir det sannorlikt ett arrangörsmöte, ett rollspelsmöte och ett lajvmöte under lovet. Aktivt värre.

Fotografisk Bild A äger fortfarande. Trots att Röllingby inte städat ur kemikalierna på nästan 30 år, så man blir ganska yr efter en stunds framkallande. Förövrigt framkallade jag för första gången idag. Jag lyckades till och med att inte förstöra alla negativen! Men... err... några av dem kommer nog inte gå särskilt bra att förstora. Men endå. Jag förstorar dem på torsdag, sen åker några av dem upp i bloggen. Jag gjorde slut på rullen i lekparken utanför Martins hus, och eftersom jag missbedömde mängden bilder på filmen så blev det ganska många bilder där. Det är lika bra det. Svartvita bilder på övergivna lekparker en mulen höstdag är tufft. Särskilt med tanke på att mina föräldrars fotoalbum är fullt av glada sommarbilder där vi leker i den där lekparken. Att skapa travestier på Åkersbergas idyll är ganska roligt.

Förövigt är Blogger lite lustigt. Det går utmärkt att ladda upp bilder i bloginläggen, men för bilden till den profil måste du länka externt. Med andra ord kan man lägga upp den bilden här i bloggen och sedan länka den till blogg-profilen. Såhär:


Inga kommentarer: