måndag, oktober 30, 2006

Better off if I just let it be

Kombinationen av en DragonForce konsert, följt av ett lajvmöte med arrangörer och deltagare till Vampyrernas Möte 5, följt av ett LAN har resulterat i att jag nu är mycket, mycket trött. Jag borde sova, men jag blir kreativ när jag är trött, så jag kände för att blogga. Trötthet och kärlek är de två bästa inspirationskällorna, åtminstone för min del. Då blir man kreativ, helt enkelt.

















Nackdelen med trötthet är att ingenting blir sammanhängande. Nästan inte alls.

Tydligen kan Martin och Martin bli djupa när de är alkoholpåverkade. De kan också telefon-terrorisera mig medan jag försöker spela Operation Flashpoint.

Jag funderade på att stjäla några rader ur Secondary, med Brand New, men jag kunde inte bestämma mig för vilka, så jag gör inte det. Det får bli en lång paragraf här om varför det inte står någon textrad från Secondary. Jepp, så blir det.


You make me feel pathetic
It all sound completly wrong
I try some lame ass pickup-line
Though I've known you for quite long

1 kommentar:

Fruggot sa...

Yupp. Det är sånt som händer i stridens hetta. :P