måndag, december 04, 2006

Deep enough to lay your armor down

Återigen finner jag ett trängande behov av att blogga. Antagligen för att jag sitter här strax innan ett på natten och inte känner för att sova. Jag och Erik har en teoretisk diskution rörande kolsyrad vodka.

Jag borde väl egentligen sova istället. Måndag imorgon, och jag kommer ägna hela natten åt att läsa Pandora's Star. Bara... Err... 820 sidor kvar, typ. Och så fortsätter förstås handlingen i uppföljaren Judas Unchained. Well, böcker läser inte sig själva.

Mindre än en vecka till Fru Lärkas Julgästabud!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Omg. Jag är omnämnd på en blog! Nu kan jag bli känd! :D

Få tag på den där soda streamern nu, så köper jag vodka

Nyllet sa...

15 minutes of fame, my friend

Martin sa...

Jag tycker vi skall ha en praktisk diskussion om Vodka nån gång :D

Nyllet sa...

Ja, jag är rädd att det är högst nödvändigt.

Anonym sa...

Jag är också på, tar med lite "virke"

Nyllet sa...

Då säger vi så, tycker jag