tisdag, september 18, 2007

Waking me up to dreaming; Reality in your eyes

Jag kom till någon sorts korkat beslut om att se över en del vanor i mitt liv. Smaken av förtryckta indier och ondska smakar bara inte lika gott längre. Jag tänkte sluta köpa Coca-Cola och Pepsi-produkter. Vi får se hur det slutar.

För den som missat det så pluggar jag Historia nu för tiden, och kommer göra det ett tag till, till magisterexamen för att vara exakt. Sen blir det något år med ett andraämne, möjligen Religion, följt av något år med pedagogik och andra lärarskillz. Totalt pluggar jag i fyra och ett halvt år. Jag sitter alltid på stol 102, vanligen i hörsal 8, 13:00-15:00.

Just nu: Lifehouse - First Time och Hanging By A Moment

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är de som fått dig ändra på dig?

Nyllet sa...

Verkligheten

Nfreak sa...

Verkligheten ja.. den tenderar att göra sådant.

Fruggot sa...

Heja Nyllet! ^^

Nyllet sa...

Ja, Verkligheten är en manipulerande skithög. Egentligen.

Martin sa...

Dina ganska kraftiga politiska åsikter och ickekoresponderande mat/dryckesvanor har alltid intresserat mig, men nu har de tydligen fallierat hör jag :P

Nyllet sa...

De kraftiga politiska åsikterna har delvis varit en följd av att jag gillar att argumentera. Mat- och dryckesvanorna har varit en följd av att jag egentligen är ganska cynisk. Nå, förr i alla fall.