tisdag, oktober 30, 2007

I'm smiling, your right, but still...

291 ord klara, 1209 ord kvar. 0.1 gram koffein, 94 gram druvsocker. Än så länge har jag arbetat ungefär... en timme. All Jolt och Dextro Energy är slut.

Jag borde verkligen skaffa nya kläder. Vem hänger med på en Nyllet Makeover?

...och varför började jag inte på hemtentan igår, när jag faktiskt skjutit upp den sen i fredags?

Allt är galet och misär. Fast jag är glad. Det är kul med olycka. Faktiskt. Nu ska jag återgå till att skriva. Öh... Såfort mina fingrar slutat skaka, i alla fall. Weeeiii!

4 kommentarer:

Halte Penning sa...

Jag är fett med på en Nyllet Makeover! Säg till när bara!

Nyllet sa...

Torsdag? Kanske?

Jag insåg att jag inte köpt byxor sedan sommaren 2003, tröjor sedan januari 2004 och jackan jag köpte någon gång 2002 har pensionerats.

T-shirts har jag köpt destå fler av

Ludde sa...

Jag vill också hänga med på Nyllet-makeover vafan! :(

Nyllet sa...

Men häng med, då