fredag, april 25, 2008

I feel alone and tired

Misslyckades med den ena av mina två tentor om tidiga kvinnorörelser, så sitter jag och försöker skriva ihop en extrauppgift för att få upp betyget från Fx till E. Nåväl, det kunde förstås ha varit värre.

Egentligen är det jättedumt att åka iväg på lajv när jag borde arbeta på min B-uppsats och den här extrauppgiften, men det löser sig. Det löser sig alltid. Däremot lär jag inte ha tid att färga håret rödbrunt, vilket annars hade varit kul till lajvet. Eller, tid har jag väl egentligen, men jag känner mig inte särskilt ambitiös. Det blir med andra ord inte av, såvida inte någon skulle svepa in på måndag eftermiddag och peppa mig. Typ. Det var heller inte jättesmart att gå och dricka öl med Arleskär och Ludde (och senare Johan), men det var nice

Istället blir det mer Hitler och artiklar om feminism.