tisdag, maj 31, 2005

Boredom

Började skolan 9:30. Slutade skolan 9:35. Vi hade bara gymnastik, där vi hade simning, och jag är fortfarande förkyld efter Vågskålen. Typiskt. Jag gillar att simma. Nåväl, jag kom i alla fall hem tidigt, var hemma 10:10, typ. Tog en omväg hem för att få lite luft. Då upptäcker jag att lillasyster slutade ännu tidigare och nu ockuperar datorn. Där blev hos sittande i sju och en halv timme. Jag såg om A New Hope och The Empire Strikes Back. Jag försöker verkligen bli Star Wars-nörd, jag är bara inte så bra på det. När jag väl kommer över datorn upptäcker jag att både Noshörningen och LajvSverige ligger nere. Skojigt värre... Nåja, kan i alla fall öva mig på Jedi Academy inför LAN:et...

Sunrise in the Akronis sky
Over the mountains
The dragon survives

Såg förövrigt Martin från bussen. Således är han inte död eller inlåst i någon garderob, vilket jag kommit att misstänka. Kanske kommer han bara inte online.

Jag tänker för mycket. Det kommer försätta mig i trubbel igen... Kanske är det bra. Antagligen inte. Jag är härligt kryptisk idag. Nästan som på den gamla goda tiden...

Inga kommentarer: