måndag, maj 30, 2005

En kväll som många kvällar

Börjar bli lite småtrött, men inte allvarligt. Sov oandra sidan bara ett par timmar i natt, så det är väl inte så konstigt. Solen hade stigit upp när jag la mig, och fåglarna sjöng. Svårt att sova då...

Benen är min sköld
Löpning är mitt svärd
Flyr jag nu så lever jag
Är jag död är jag inget värd

Måste skriva fler sånger. Men först ska jag lära mig de jag redan skrivit. DragonForce har mysiga texter och Dragonheart trevligt ljud. Svårt att säga vilka jag föredrar...

Once in a lifetime
Take a chance at the right time
The glory to see
Rise up for the time of your life
Now the time has come for you to be free

----------------------------------------------------

Dragons and Kings
And my magic sword
Creatures and Plagues
We've destroyed
Listen to the wind
Heroes of the realm
Keep the magical ring


LAN:et verkar fixat. ska fixa betalningen till lajvet helgen efter. Fin start på sommarlovet, trots att halva gruppen insåg att de hade annat att göra. Nåja, deras miss ^^

Verkar få ihop pengar trots allt. Efter TaS kan jag nog ha 150 kronor, som ska räcka praktiskt taget hela lovet. Lovely. Nåja, det löser sig alltid. It's aaaaaall good.

5 kommentarer:

Anonym sa...

för det första, vad är "våglar" hehe...
finfina sånger har du *barnporr, pengar till barnporr*
och lan blir trevligt det =)

Nyllet sa...

Det är läspande fåglar

Hela sången går faktiskt

Barnporr
Det var en gång
Barnporr
Pengar till
Barnporr
Barnporr, barnporr
Barnporr

Nyllet sa...

...och korridorsången är bättre

Anonym sa...

Korridorsången äger

Nyllet sa...

Jepp